Sanningen!

Jag tänkte ta upp de ämnet nu, om mig och mitt ex.

Vi hade en period då de var väldans rörigt. Jag visste att de skulle gå åt pipan förr eller senare eftersom att Anton började ny skola, jag visste de. Dock var jag inte beredd på smällen.
Vi pratade inte på tävlingar, smsade knappt, ja.. Det var väl lite mitt fel då eftersom att jag inte frågade honom varför, som jag ångrar. Så kom dagen, då han frågade om vi va tillsammans eller inte. Jag ville ju såklart inte mista min dåvarande livs kärlek så jag var åt mer ''ja'' sidan. De var inte han.
Jag vart så ledsen, grät mig till sömns, grät på bussen, i skolan, osv. De gick inte en enda dag uatn att jag kollade hans fb, massa bilder och ångrade.
Emma och Anton blev tillsammans, jag var så avundsjuk och arg. Dummt gjort - skrev till emma.. Ja, jag var totalt krossad. Jag fick igen, dom försökte ringa mig på skype och sånt. Jag satt och skakade med datan i famnen, var så ledsen, fick panik.

Sen har det bara flyttit på, försökt att tänka på annat och släppt det till iallafall 80%. Visst jag saknar det vi hade, vi hade ändå varit ''nära'' sedan 2010. Allt vi gjorde tillsammans kommer upp som bitchlaps över kinden ibland,
men det är bara sånt jag gläds över att ha upplevt nu!

Jag har idag pratat med Emma, vi har förlåtit varanndra. Jag tycker nu att dom är riktigt söta tillsammans, kolla bara här?!



Önskar dom stor lycka, dom kommer gå långt!
'' Love 2 u ''

Kommentarer
Postat av: en läsare :)

Är det han och hon på bilden? Eller är det du? :)

2012-05-17 @ 22:45:03
Postat av: Michelle

Ja, de är Emma och Anton!

2012-05-17 @ 22:47:35
URL: http://onlytruelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0