Hos mammi, min data ❤

Hej hej!

Efter städning och tvättning och bakning så trampade jag och min bror till mamma med cykel. Mysigt väder, soligt men lite blåsigt. Eftersom att jag är så intelligent så tog jag med data sladden så att jag kan ladda min älskade perfa data, hehe. Tog även med en lite burk med nybakade mumsiga kakor, kan ju aldrig sluta äta dom när man väl har börjat! :)
Städade Mabels bur, ovanligt snabbt! Hon var facktiskt rätt mysig idag också, charmtroll! Sedan åt vi hemmagjorda mumsiga hamburgare med pommes, + cocacola! ;)
& nu, slaaapp med Smila, miss iphone och herr data!



Hittar du stjärnorna?


Kommentarer
Postat av: Johanna♥♥♥

STjärnorna är högst upp till vänster!!<333♥

2012-05-19 @ 10:46:55
URL: http://Har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0