Back on da track

Hej!

Tyvärr har det varit dålig täckning i växjö, därmed den dåliga uppdateringen! Har inte heller tagit några foto eftersom det regnade på lördagen, glömt min kamera hemma och att min mobil hade 5% batteri på söndagen när jag körde.

Iallafall, hur var helgen? Den var bra, umgåtts med folk och chillat. Fredagen tillbringades mest i husbilen eftersom de var så kallt ute, kollade på film osv. Lördagen började jag med att hjälpa Alexander och Yngve, men det rengnade supermycket och ljuset var ju ytterst obehagligt så jag, elin och simon var inne i vääärmen. ❤ Vi kollade finalerna ute, men sen pallade vi inte mer, så jag o simon gick in i hans husvagn o kollade därifrån istället.

Söndagen tävlade jag, första träningen gick motorn sönder så den bytade vi, andra träningen gick bra, tidskörningen tappade jag kedjan (inte pappas fel), så startade bland dom sista i första heatet men körde upp mig till 10e plats, 6a i andra heatet. I förfinalen startade jag 7a och blev 6a eller 8a, finalen bestod utav 24 varv = SUPER TRÖTT ! Så jag blev 8a totalt, utav 24 startande! Sen packade vi och åkte hem. Sov nästa hela vägen hem till nyvång i skåneland!

Pussheeeeej från miiiiig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0