Tårar faller . ♥ . ♥ . ♥ .

Hur ska jag kunna beskriva min tacksamhet till dig för allt du gjort för mig?
 Alla mörka dagar du gjort till ljusa, alla tårar som blivit till skratt, alla minnen, alla dagar, alla ögonblick med dig, hur i helsike ska jag gått göra allt detta du gjort för mig?
Din personlighet, din utstrålning, din snällhet, ditt allt är bara bäst i hela vida universum, det finns ingen annan än dig, bara en av miljarder,
Sanna Pröjtz. ♥

Jag skulle kunna göra allt för att få se dig, höra dig, känna din närhet varje dag. Din styrka, den stärker en till 110% och du höjer alltid ribban ett snäpp till för at verkligen kötta allt!

För varje tår jag släpper så ska den stärka mig 2 gånger så mycket,
'' ett steg tillbaka, två steg fram''


Först lärare till mig, utan betydelse, till värsta big sis, nästan lite galet, men det är sanning.

Du betyder så sjukt mycket för mig, och du kommer alltid ha din plats i mitt hjärta.
En gång en plats i hjärtat, alltid fast i hjärtat! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0