Smurf?

Hallå dålig uppdatering.. Vantrivs med min mobilbloggning men det får gå, eftersom att jag inte gärna klabbar med datan kvart i tolv en söndagsnatt..

Snabb helg har det varit, student har jag hunnit med och någon bild på de kommer väl upp senare, någon frågade & de är Philip Månsson. Uppe med tuppen på lördagen för lite träning i Helsingborg, sen kom några vänner till la familia och grillade :)
Söndagen, då blev de träning igen.. Sitter som fastjuten i min stol, plus att banan i Helsingborg är väldigt stuttsig så blir jag som blåslagen när jag nu mot kvällen kryper till sängs, aj aj aj! Blir nog träning imorgon ( också ) för att jag ska köra in någon motor, även för att de är tävling till helgen. Ska köra både kf3 & rotax, hoppas att ja klarar de! ;)

Imorgon ska jag försöka göra något åt min usla uppdatering, tips?

Gonatt, om jag nu lyckas somna.. ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0