Midsommardagen

Nu är man riktigt trött efter en lång natt.. Jag kan tänka mig att jag har badat 3-4 timmar, både i en vanlig stor uppvärmd pool och i en super varm badtunna, gööööööött!
Jag tog med mig syrran vid två inatt till husbilen för att lägga oss, gud vilket monster hon är när hon är trött, inget att leka med.. Så jag ångrade mig ett tag för att gå tillbaka till pool och allt, men de var faktiskt rätt gött att krypa ner i  sin säng!
Tyvärr så regnade det och var supertråkigt väder, så migränen trillade in direkt vid ankomsten, rätt in i husbilen med tabletter och sovande.. Därför hade jag ingen lust alls för att ta fram kameran, så inga biler att komma med, får springa runt lite här och var med kameran om det klarnar upp, för just nu regnar det väääldigt mycket..
 
Pizza-hemkörning väntar, fyllemat kallas de kanske? Alltså när föreldrarna drukigt för mycket så att dom okuperar soffan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0