Med klumpen i magen

 
Jag vet inte längre, varken vad jag vill eller vad jag ska göra.. Allt är så himmla rörigt i skallen, antingen så gör jag rätt eller raka motsattsen fel, och allt som var så bra bara som bortblåst och bara en dröm som läggs på hyllan. Jag har inte tappat hoppet, jag vill och kämpar & hoppas 24-timmar om dygnet, drömmer och tänker.
De känns konstigt att skriva om sakerna, eftersom att jag vill vara så konkret som möjligt eftersom att det är känsliga ämnen, men hade så gärna skrivit ut precis allt och hoppats att någon skulle säga något och ge mig hjälp på traven, men det är inte alltid så himmla lätt.
 
 
don't miss your chance when it's right in front of you, take it before somebody else find it and take care of it
 
De känns så himmla rätt med dessa orden, dom känns så extra specigella på engelska och träffar som pricken över i:et i alla tankar som snurrar. Som att jag ska ta vara på saker innan dom är borta, t.exempel att jag måste åka till min moster senast denna veckan för sen ses vi inte på troligtvis flera år, att jag måste besöka mina fd. grannar som jag saknar som bomben, min ''extra mammi'' maddis som jag inte träffat på månader och hennes familj, även love som jag tror att jag har förlorat stort.. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin ¤

? :(

2012-06-22 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0