Hur ska jag göra?

Jag vet inte vad jag vill längre. Kanske är bättre att börja om på något som jag vet att jag kan komma långt inom, än att fortsätta med det som jag tappat intresse för. Kanske är det ett beslut som är så mycket fel eller kanske så himmla rätt? Jag kan säga att det går i högvarv i mitt huvud nu...

Hur ska jag säga det till pappa, förklara att detta är vad jag vill och att jag vill göra detta i min framtid.
Min högstra dröm är väl just nu att börja med detta, eftersom att jag mår bra utav det, men hur jag ska gå till väga med detta är det svåraste utav allt. Men viljan är det inget fel på, den har jag! Men VÅGA, det är en annan femma.

Vad ska jag? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0