Ska jag slå till på en eller avstå?

Funderar mycket på en liten mini pc som jag kan ha med mig på tävlingar, semester och vart jag än är.. Internet fixar jag genom mobilen i värsta fall eftersom att man kan ha internetdelning på iphone, funkar brabra!
Sen var det pengar. Sommarjobbar nu och kommer få en fet plonka eller vad man ska säga.. Men vet inte om jag verkligen vill lägga mina pengar på de. Ingen jättestor summa men ändå, kanske begangnad? Jag vet inte riktigt, väldigt tveksam just nu.
 
Väljer mellan dessa två tror jag, olika starka sidor har båda, svårt..
 
ASUS Eee PC
* 10 timmars batteritid
* Minneskortläsare
* Garanti 1 år (batteri 6 mån)
* Bluetooth
Packard Bell DOT S-C
* 8 timmars batteritid
* Minneskortläsare
*Garanti 1 år
* Photoshop Elements
 
JÄMFÖRELSE PÅ NET ON NET !
 
Eller ska jag strunta i det istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0