När appen inte funkar..

så blir det uppdatering väldigt sällan.. Men tur är väl att detta är min sista arbetsvecka så att de blir tid till bloggen! :) Bloggar från mobilen, men med den vanliga blogg.se sidan.. Så jag kan inte lägga upp bilder :( Har bokat flygbiljett till stockholm, flyger imorgon kväll (!!omg!!) vid halv åtta, tar en timme att flyga dig så det är rätt ok! Endast lite skrajj eftersom att de är första gången jag flyger själv.. Men de är inget farligt eftersom mamma lämnar o pappa hämtar :) När jag är där så ska jag inte in till stan utan till Järfälla, SM i karting!! Jag ska inte köra, men philip ska o andra vänner, får jag inte missa! Måste dra, ska cykla till pappa o fixa grejjer, sen till Dolly :))))) Puss o kraaam ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0