Fler läsare?

Har precis skaffat ett konto på bloggportalen till min blogg, vet inte om det är till någon större nytta eftersom att jag är såpass liten i bloggvärlden ändå.. Eller får man fler läsare igenom det kanske? Jag vet inte, men det är väl värt ett försök antar jag. Det ända som gjorde mig rasande var att jag inte kunde ändra åldern så jag fick klicka
rutan att ingen kunde se mitt födelsedatum.. Får nöja mig med att skriva i 97a i presentationen för egentligen behöver man ju inte veta mer.
 

 
 
MÅÅÅÅSTE ändra min design, hatar den..

Kommentarer
Postat av: hanna

Snygg blogg!

jag har med gjort det, vet inte heller om det gör någon nytta, men gå med på fler liknande sidor (sök på google) så kanska det gör någon nytta :)

Kramar H

Svar: Tack för tipset!! :)Kram
Michelle Hall

2012-07-07 @ 18:36:47
URL: http://hannaasalomonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0