Fjärilar i magen

Lizzie är inburen från soffan till min säng och som tur vaknade hon inte, så jag slapp den jobbiga och sura skitungen som dyker upp då.. Blir lite data tid såhär mitt i natten innan jag lägger mig.
 
Måste berätta lite om vad som händer nu, som gör mig galet glad.
Ni vet att det inte bara står karting på listan, utan även hästar och ridsport. Jag har pratat med en tjej som är några år yngre än mig, lite sådär halvbekant sedan grundskolan i nyvång. Hos henne kommer jag vara och hjälpa med saker som mockning, ryckta & kanske rida.
MEN det är inte det enda!
 
Där har ni en karamell att suga på tills vidare då det kommer upp på bloggen, alltså en tidsfråga!
Håll ögonen öppna och öronen spettsade, nu är det grejjer på gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0