En veckas slit..

Har ledt till väldigt dålig uppdatering, mitt fel.. Men eftersom att bloggappen (använder den mycket) inte funkar så har jag inte kunnat uppdatera därifrån, sen har jag jobbat så jag lägger mig nästan direkt när jag kommer hem, därmed ingen data.. Kass bloggerska, ja vet...
 
Men iallafall, tävlade i helgen i jönköping, provade på kf3 igen och nu har jag bestämmt mig för att fortsätta med det eftersom att jag trivs i den körstilen, inte lika tungt osv. Så nu blir det att köra med dom lite yngre förarna istället, roligt!
 
Var även en sväng inom ullared idag, köpte mig en massa saker så jag får väl ta   fram   kameran   och   tipsa   kanske?
 
SOV GOTT ALLAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0