Ebay - nya shoppingen

Mamma och jag har hållt på detta ebay ett tag, handla jättebilligt & få mycket för pengarna!
För mamma är detta nästan en drog får jag säga, hon är där och surfar flera dagar i veckan, haha. Men vi har fått mycket saker för pengarna, ex. löshår som kosta 200 svenska kronor och var i jättebra kvalité, klänningar, två ''clips'' som man kan klippa håret själv med hemma, osv.
Det jag sitter och kollar på nu är hoodies, vill ha med fräcka tryck, älskar att dra på sig ett linne och en hoodie med jeanse eller shorts, mumms!
 
 
Älskaaaaaaaaaaaar de!
 
Finns så mycket att titta på, så mycket som man inte fanns, så mitt tips är att kolla ebay.se, riktigt grymma saker världen runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0