Som en dröm, blev till verklighet♥

Hej bloggen min!

Har saknat bloggningen, så jobbigt nu när internet bara dummar sig.. ;(

Iallafall, helgen var 50/50, gick sådär med kartingen eftersom jag blev tryckt och sist
helatiden, men slutade med en 9e plats efter att fått en dålig start och 18e platsen som startruta.

Men
kompisar och kvällarna är bara bäst, dom ljusar upp allt och man
verkligen njuter utav helgen! Om man bara kunde knäppt med fingrarna
och wopps, så är de helg, tumme upp till de...

Next weekend, kristianstad, jag läääääängtar med STORA BOKSTÄVER!




Ska jag fixa kartingbloggen som inte används, eller använda denna, eller något annat?
 KOMMENTERA VAD DU TYCKER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0